Polecane

sejfik.com

 INFO

Kwiecień 2012

Net-Zarabianie

 Polecane

imperiumreklamy.com



26.04.2012

Serwisy Ivo-Net

  • Zakończenie quizu z wiedzy na temat serwisów zaowocowało w tym miesiącu długą listą userów, którym przyznano gratisowe statusy VIP i reklamy.
    Tempo zarabiania wzrosło, nawał reklam nieco przytłacza, a trzeba się spieszyć z kilkaniem, by załapać się na reklamy do ograniczonej liczby odbiorców.
    Od maja klikania będzie nieco mniej, bo wyczerpią się reklamy pojedycze i te z miesięcznych upgrade.
    Niemniej w maju i czerwcu dzięki reklamom z trzymiesięcznych kont VIP zarobki nadal będą spore.
    Nasuwa się jednak pytanie: czy - oprócz niezłych zarobków, pokrytych z kieszeni Netele - te wszystkie reklamy przyniosą serwisom jakiś wymierny efekt?

Aktualne trendy

  • Obserwacje reklam przy wzmożonym ostatnio klikaniu nasuwają kilka uwag i refeleksji na temat preferencji userów i getpaidowych trendów.

    - Znaczna część reklam dotyczy obecnie różnego typu zakupów grupowych, konkursów, programów partnerskich i prowadzonych przez nie kampanii reklamowych, oraz piramidek MLM.
    Getpaid aktualną tematyką reklamową wychodzi z cienia szarej strefy i staje się jednym z narzędzi pozyskiwania potencjalnych klientów internetowego handlu i usług.

    - Nie spada popularność buxów, mnożących się jak grzyby po deszczu i równie szybko zżeranych przez robale.
    Userzy, mimo przykrych doświadczenień z niewypłacalnością tych kolejno zescamianych systemów, zapisują się do następnych i reklamują je z przekonaniem, że w tym nowym zdążą odkuć się zanim przestanie płacić.

    - Jeszcze większą popularność zyskuje okrzyknięty super-programem inwestycyjnym serwis JUST BEEN PAID, który w rzeczywistości jest zwykłym hyipem, prędzej czy później skazanym na zagładę.
    No cóż, lwią część doświadczonych getpaidowców zastąpili nowicjusze, którzy nie poznali jeszcze zasad działania hyipów i surfów. Nie mając w tej dziedzinie doświadczenia, padną łupem wydrwigroszy.

    - Systematycznie spada skuteczność reklam. Główną przyczyną tego stanu rzeczy jest powiększająca się oferta tzw. refbacków.
    Ludzie wprawdzie informacje o możliwościach zarobku i serwisach zarobkowych czerpią z reklam, ale zapisać wolą się za kasę oferowaną przez strony z refbackami i przez indywidualnych getpaidowców.
    Niestety, mało kto zdaje sobie sprawę, że to typowy strzał w stopę.
    Mała skuteczność reklam zniechęca reklamodawców do kupowania następnych.
    Wzrosła też konkurencja. Właściciele różnych for i list mailingowych dostrzegli w płatnym mailingu możliwość zarobku i swoimi ofertami przebijają oferty serwisow zarobkowych.
    Reklamodawca, którego reklama okazała się mało skuteczna, następnym razem sięgnie po mailing skierowany np. do uczestników dużego forum. Będzie pewnie jeszcze mniej skuteczny i potraktowany przez odbiorców jako spam, ale teoretycznie trafi do większej ilości osób.
    W efekcie serwisy zarobkowe muszą bazować na własnych zarobkach w programach partnerskich i na zleceniach od reklamodawców zewnętrznych.
    Dochody serwisu w programach partnerskich często są niepewne i ze względow regulaminowych łatwe do stracenia.
    Reklamy zewnętrzne nie zaspokoją zarobkowych potrzeb userów.
    Warto też przy okazji zauważyć, że w polskim getpaidzie znaczniejsi reklamodawcy zewnętrzni rozliczają się w oparciu o VAT, obieg dokumentów wydłuża czas rozliczeń, często też nie spieszą się z rozliczeniami.
    Ma to bezpośredni wpływ na plynność finansową serwisów zarobkowych i powoduje przestoje w platnościach.
    To z kolei zniechęca ludzi do aktywności i w ogóle uczestnictwa.

    - Większa niż zazwyczaj część reklam dotyczy zagranicznych systemów, wśród których królują te o wyrobionej marce, ClixSense, PTC Box, i wzbudzające coraz większe zainteresowanie MyBrowserCash czy CashNhits.
    Nie sposób przeoczyć, że większość reklamowanych systemów to programy PTC, a mailingowych - jak na lekarstwo.

    - Odczuwalnie spadła ilość reklam promujących polskie serwisy zarobkowe.
    I raczej nie dlatego, że wszyscy klikacze są już we wszystkich.
    Przyczyna jest bardzo prozaiczna. Nikt nie lubi i nie chce czekać na swoje pieniądze.
    Poczeka, jeśli musi, ale nie widzi sensu dalszego uczestnictwa, a tym bardziej promowania.
    Woli skupić się na tych programach, które gwarantuja nie tylko zarobki, ale i szybkie wypłaty. Najlepiej instant.

Serwisy AdnoX

  • Wydłużają się kolejki i czas realizacji wypłat w serwisach Pampersa.
    W niektórych przypadkach czas oczekiwania zbliża się już do dwóch miesięcy.
    Admin, aczkolwiek zmartwiony i skrępowany sytuacją, nie unika kontaktu i nie odżegnuje się od odpowiedzialności, ale wyjaśnia przyczyny i prosi o cierpliwość.
    Pozostaje mieć nadzieję, że jest to stan przejściowy, a oczekiwane przez Pampersa wpływy za wystawione faktury pozwolą na stopniowy powrót do normalności.


Radosnych
Świąt Wielkanocnych
serdecznych spotkań
z rodziną i przyjaciółmi,
życiowego optymizmu
życzy
Net-Zarabianie

07.04.2012

ClixSense

  • Od 1 kwietnia uczestnicy ClixSense po ulepszeniu konta już nie otrzymają do wyklikania 100 linków o wartości 1c każdy.
    Bonus ten został zamieniony na 1000 Ad Credits o wartości $2.40.
    Admin twierdzi, że dzięki temu posunięciu user zyskuje, bo zwiększy się ilość reklam, gdyż każdy swoje kredyty będzie mogł przeznaczyć na reklamę.
    Teoretycznie więc wartość bonusa wzrosła.
    W praktyce jednak nie dla wszystkich zmiana ta jest korzystna.
    Dotychczas user płacący gotówką za upgrade, część tej gotówki, konkretnie $1.00, odzyskiwał w zarobkach, wyklikując bonusowe reklamy.
    Teraz bonus może przeznaczyć jedynie na reklamę, więc dla tych, którzy nie chcą lub nie widzą potrzeby reklamowania czegokolwiek, bonus będzie bezużyteczny.