Polecane

clixsense.com

 INFO

Marzec 2010


25.03.2010

AdBiznes, Web-Ads i Złotóweczka

  • W najbliższych dniach we wszystkich trzech programach nastąpią zmiany w sposobach zarabiania.
    Niestety, nie dotyczą spraw najważniejszych dla większości uczestników i dla samych serwisów.
    W AdBiznes i Web-Ads od 5 kwietnia 2010 zawieszona zostanie możliwość promowania tych serwisów poprzez PTP, a wymianę uzyskanych kredytów (niezależnie od ich ilości) należy zrealizować do 11 kwietnia 2010.
    W Złotóweczce natomiast, również od od 5 kwietnia 2010, korzystnie zmieni się stawka za promowanie serwisu.
    Promotorzy PTP Złotóweczki otrzymają do 1,70 zł za 1000 wejść, czyli o 50 gr więcej niż dotychczas.
    Jarek, admin wymienionych programów, zawieszenie PTP w AdBiznes i Web-Ads tłumaczy brakiem zainteresowania reklamodawców i spadkiem ich liczby, a atrakcyjną podwyżką stawki PTP w Złotóweczce próbuje zrekompensować wycofanie PTP z pozostałych swoich serwisów.
    Zapewne ma swoje racje.
    Jednak nie sposób oprzeć się wrażeniu, że decyzją swą reaguje jedynie na skutki, nie szukając ich przyczyny.
    Reklamodawców przyciagają nie tylko niewysokie ceny reklam, ale potencjalna skuteczność reklam, czyli liczebność i siła programu, w którym reklama ma zostać wyemitowana.
    Siłą programów jest liczba aktywnych uczestników.
    A ci do aktywności potrzebują atrakcyjnych warunków, czyli realnego minimum osiągalnego w adekwatnym do niego czasie.
    Nie zapewni tego jednak ani wymóg atywności własnej (w tych programach jest to 60%, czyli jeden z najwyższych w getpaidzie) ani zachęcająca stawka referencyjna (25%) ani nawet rzetelność i wypłacalność samego admina.
    Uczestnicy mający długi staż w AdBiznes, Web-Ads i Złotóweczce doskonale wiedzą, że utrzymanie w nich aktywności własnej oraz aktywnych poleconych jest wyjątkowo trudne.
    Mało realne na dzień dzisiejszy i skostniałe na marmur warunki uczestnictwa oraz brak elastyczności i systematycznej pracy admina, który często zaniedbuje pozyskiwanie reklamodawców, powodują że nowy uczestnik skuszony do rejestracji już po kilku - kilkunastu dniach rezygnuje nie tylko z aktywności, ale nawet z uczestnictwa.
    Zniechęca to więc i promotorów, którzy nie widzą sensu inwestowania w programy, w których inwestycja nie tylko nie przyniesie dochodu, ale nawet się nie zwróci.
    Problemem nie jest więc brak napływu nowych uczestników, ale niemożność ich utrzymania.
    W efekcie programy na pozór dobre wg określonych warunków uczestnictwa i szanowane ze względu na rzetelność admina w rozliczeniach, pozostają na marginesie zainteresowania potencjalnych uczestników, promotorów a tym samym i reklamodawców.

Net-Zarabianie

14.03.2010

ImperiumReklamy, PulsReklamy, ŚwiatReklam i ZielonyMail

  • W czterech z sześciu programów z grupy AdnoX.pl rozpoczęła się atrakcyjna kampania reklamowa Wirtualnych Targów Mieszkaniowych.
    Podobnie jak w poprzedniej kampanii, z którą w lutym mogli zapoznać się jedynie uczestnicy ImperiumReklamy, akcję reklamową podzielono na krótkie serie do określonej ilości osób.
    Tym razem kampania obejmuje cztery programy: ImperiumReklamy, PulsReklamy, ŚwiatReklam oraz ZielonyMail. Ich uczestnicy przez cały tydzień otrzymywać będą po cztery e-maile o wartości 1 gr, zawierające oferty reklamowe wystawców.
    Jak na warunki polskiego GPTR to spore wydarzenie.
    Dotychczas rodzimy (i nie tylko) getpaid nie rozpieszczał nas ani pod względem interesujących reklam zewnętrznych, ani pod względem ich wartości.
    Jest to zrozumiałe, sam getpaid jest niszową formą reklamy, rzadko dostrzeganą przez poważnych reklamodawców.
    Programy z pozoru liczne - aktywnością wykazać się nie mogą. Nie widać w nich też przygotowania technicznego spełniającego kryteria choćby podstawowych wymagań poważniejszych reklamodawców. Ogólnie stosowany skrypt CC, chociaż z używanych uznany za najbardziej profesjonalny, do prawdziwych kampanii reklamowych nie jest przystosowany.
    Wirtualne Targi Mieszkaniowe przygotowały interesującą kampanię dostosowaną do prostego odbioru, która nabierając większego rozmachu mogłaby zapewnić im dużo niższy koszt dotarcia do potencjalnego klienta.
    Niestety, nie uwzględniono chyba przeciążenia serwara, bo w chwii emisji reklam komunikacja ze stronami wystawców była bardzo utrudniona.
    W efekcie nawet najbardziej zainteresowany odbiorca reklamy zamiast skupić się na jej treści, zmuszony był wyczekiwać długie minuty na przeładowanie strony by reklamę 'zaliczyć'.

Click.Mail i LuckyMails

  • W ostatnich dniach zarówno Click.Mail jak i LuckyMails zmieniły szatę graficzną.
    Zmiana korzystna zwłaszcza w Click.Mail, gdzie grafika ujmująca prostotą i kolorystyką zastąpiła przeładowaną i trochę infantylną.
    Nowy wygląd LuckyMails z racji ciemnych barw być może nie wszystkim się podoba, jednak strona jest czytelna, estetyczna i wzbudza sympatię.
    A przy tym.... jakież to wytchnienie dla oczu po poprzedniej 'sraczkowatej' kolorystyce! :-)
    Ogólnie rzecz biorąc, zmiana grafiki w jakimkolwiek programie, aczkolwiek może być doznaniem estetycznym, wydarzeniem samym w sobie jest niewielkim.
    Jednakże w przypadku tych programów to fakt godny odnotowania ze względu na zastosowaną kolejność działań, czas, w jakim nastąpiły.
    Dla dobrego admina znamiennym jest, że w zarządzaniu programem ustawia sobie priorytety. Najpierw praca, stabilizacja i wypłacalność, później czas na relaks, upiększanie i chwilę zabawy.
    Click.Mail i LuckyMails to programy w których miło się klika, nieźle zarabia i błyskawicznie wypłaca.
    Teraz jeszcze miło się na nie patrzy.

Net-Zarabianie

10.02.2010

Skarbiec

  • Od dzisiaj Skarbiec ma nowego właściciela.
    Nowy administrator przedstawił się w admin-mailu jako Andrzej Rogowski, pseudonim 'Cobra'.
    Dla getpaidowców jest to osoba nieznana, co wcale nie musi oznaczać nowicjusza.
    Z napisanej poprawną polszczyzną treści e-maila, w której nowy admin witając się z uczestnikami programu zapowiada na początek rozszerzenie płatności o nowe systemy (PayPal, AlertPay, LibertyReserve i GlobalDigitalPay) wynika, że jest zorientowany w tematyce getpaidu.
    Następnym krokiem ma być zapowiedziana aktualizacja regulaminu, zatem spodziewać się można zmiany warunków uczestnictwa.
    Jeszcze trudno przewidzieć, jak po zmianach w Skarbcu będzie wyglądało zarabianie, bo nawet najlepsze warunki uczestnictwa nie zastapią reklam.

Deep-C-Links

  • Vicki, adminka Deep-C-Links informuje, że osoby które zleciły wypłatę, a nie otrzymały jej mimo upływu regulaminowych 21 dni mają możliwość złożenia nowego, pisemnego wniosku na forum GlobalFriendsOnline w dziale supportowym, w temacie wypłat.
    Vicki twierdzi, że od ponad dwóch tygodni otrzymuje skargi na zwłokę w wypłatach, której przyczyną jest techniczny problem w skrypcie zlecania wypłat.
    Na własnym przykładzie stwierdzam, że problem trwa już kilka miesięcy, bo zlecałam wypłatę w listopadzie i nadal jej nie otrzymałam.
    Niewykluczone jednak, że wpływ na to miały smutne okoliczności w jakich jesienią ubiegłego roku znalazła się sama Vicki. Śmierć męża i poważny wypadek syna na długi czas wytrąciły ją z normalnego rytmu i wiele spraw mniejszej wagi mogła przeoczyć.

08.03.2010

LuckyMails

  • 15 Marca 2010 startuje II Konkurs Poleconych w LuckyMails.
    Bedzie trwać do chwili uzyskania 3000 poprawnie zarejestrowanych użytkowników.
    W sytuacji, jaka panuje obecnie w polskim getpaidzie osiągnięcie takiej liczebności nie jest łatwe, a dla niektórych programów wręcz niemożliwe.
    Zważywszy jednak na plusy tego konketnego programu, warto się nim zainteresować i aktywnie uczestniczyć.
    Przemawia za tym przede wszystkim pełna wypłacalność, przy czym wypłaty realizowane są błyskawicznie. Dobry system referencyjny, powiększająca się z dnia na dzień ilość reklam i zachowanie zdrowych proporcji pomiędzy ich ilością a wartością oraz uczciwość i systematyczność Adminki, to atuty, jakich inne programy mogą pozazdrościć.
    W takim programie podwojenie liczebności (na dzień dzisiejszy baza uczestników przekroczyła dopiero liczbę 1500) nie powinno być trudne, zatem nawet dla nowicjuszy jest duża szansa nie tylko na zbudowanie silnej siatki poleconych i stały dochód, ale i na zajęcie dobrej pozycji w Konkursie Poleconych.

ProfitAds

  • Minął miesiąc od chwili przejęcia ProfitAds przez nowego admina.
    Niby to niezbyt długo, ale w getpaidzie zmiany zachodzą dynamiczniej a czas płynie szybciej niz w realnym świecie.
    Jednak na przykładzie tego programu można odnieść wrażenie, że czas zatrzymał się w miejscu.
    Poza trzykrotną zmianą grafiki właściwie nie dzieje się nic.
    W reklamach zastój, a co gorsze reklamodawcom obniżono wartość wykupionych reklam w klikach konkursowych.
    Zaległych wypłat nie zrealizowano, admin na ich temat w ogóle się nie wypowiedział.
    Coraz mniej motywacji do aktywnego uczestnictwa i coraz więcej wątpliwości w kwesti statusu programu oraz uczciwości i wypłacalności admina.

Net-Zarabianie

05.03.2010

Skarbiec

  • Skarbiec po raz kolejny wystawiony na aukcji.
    Osoba, która wylicytowała go na poprzedniej nie uiściła zapłaty, wobec czego Stiffmeister zdecydował o ponownym wystawieniu programu na sprzedaż.
    Nie sposób przewidzieć dalszych losów tego serwisu, niepewność odstrasza od uczestnictwa a spadek aktywności i liczebności przekładają się na brak zainteresowania wśród reklamodawców.

Surf-Barre

  • W Surf-Barre kurs punkta utrzymuje się na stałym poziomie.
    Podobnie jak w minionych miesiącach za 1000 punktów naliczono 11,00 eurocentów.

Smart-Barre

  • W Smart-Barre przelicznik punktów za luty utrzymał się na poziomie styczniowego.
    Za 1000 punktów naliczono 8,00 eurocentów.

ECBarre

  • Nie zmienił się podstawowy przelicznik punktów w ECBarre.
    Za luty, jak w poprzednich miesiącach, jego wartość wyniosła 10,93 eurocenta.

Net-Zarabianie